מה לומדים מעצבים גרפיים בעולם העיצוב הגרפי

זה לא כיף להסתכל על לוגואים או דיוור ולתהות איך הם השיגו את זה? האם אי פעם הסתכלת על מודעת פייסבוק או אינסטגרם ותהית איך המעצב הגרפי השיג את זה? במאמר הבא נסביר מה לומדים מעצבים גרפיים בעולם העיצוב הגרפי, ואם אתם מתעניינים בתחום זה, ללא ספק תמצאו מקצוע מדהים עם ביטחון כלכלי ואינספור הזדמנויות קידום בתחום ההייטק ומשרדי פרסום. לכתבה משלימים מספר סרטים שעשינו כדי להמחיש מהו עיצוב גרפי. אם אתה תוהה אם כדאי לך להמשיך בקריירה בעיצוב גרפי, מאמר זה יספק לך את כל התשובות. הסמינרים הועברו על ידי כמה מבכירי המרצים בתחום העיצוב הגרפי, וחלקם חינכו את הסטודנטים כיצד לעבוד כפרילנסרים או כעובדים בחברות הייטק. עולם הטכנולוגיה השתנה מלמעלה למטה, והצורך במעצבים גרפיים עלה באופן דרמטי בשנים האחרונות. זה נכון במיוחד מכיוון שההייטק מעסיק הרבה מעצבים גרפיים חסרי ניסיון שעובדים עם מפתחים ומתכנתים מדי יום.

איפה נראה שמעצבים גרפיים עובדים בימינו?

מדוע יש צורך במעצבים גרפיים? איפה נראה שמעצבים גרפיים עובדים בימינו? האם אפשר לעשות קריירה כמעצב גרפי? כל הפתרונות הללו עשויים להימצא באינספור פרסומי דרושים בפייסבוק או באתרים אחרים שמעצבים גרפיים מחפשים על בסיס יומי. למעצבים גרפיים יש ביקוש גבוה, ואין מספיק אנשים לספק את כל הפתרונות הדיגיטליים לפיתוח נוכחות אינטרנטית לחברות. אם בעבר רוב הבוגרים שלמדו עיצוב גרפי ותקשורת חזותית היו הולכים לעבוד רק בבתי דפוס, אריזה, הוצאה לאור וכדומה, כיום נוכל לראות שלמעצבים גרפיים יש שפע של הזדמנויות העומדות לרשותם, והם יכולים אפילו לעבוד מהבית במגזר הזה. ללא ניסיון, גרפיקאים מקבלים שכר של 12,000 שקלים נטו מיד לאחר סיום הלימודים. אנשים עוזבים את תעשיית הדפוס כי הם רוצים לעבוד בתחומי ההייטק כי הם מרוויחים הרבה כסף ויש להם ביקוש גבוה בגלל כל הטכנולוגיה החדשה.

אילו תוכנות גרפיקאים לומדים, ובאיזה שפת עיצוב הם משתמשים?

Photoshop Illustrator היא תוכנת העיצוב הגרפי. כל תוכנה משרתת מטרה ברורה בתחום העיצוב הגרפי, וכל תוכנה נוצרת לסגנון מסוים של פיתוח קונספטואלי ויצירה ויזואלית. התפקיד העיקרי של תוכנת פוטושופ הוא לטפל בתמונות, לבצע שינויים ויזואליים ולשדר הודעות באמצעות טקסט וכיתובים. תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לרוב כתוכנית החשובה ביותר במגזר ההייטק ליצירת אינפוגרפיקה ובניית נהלי מיתוג לארגונים. התוכנית עובדת עם קווים וצורות, והיא יכולה להשיג כל מה שפוטושופ לא יכול. מה בדיוק עושה תוכנת אינדיזיין? תוכנת אינדיזיין היא לא תוכנת עיצוב, אבל היא כן מאפשרת לעצב חוברות וקטלוגים ולהשתמש בהם עם הרבה טקסט שמגיע מלקוחות. זה מאוד שימושי בעולם ההוצאה לאור, ונוכל לראות בשנים האחרונות שרוב האתרים משתמשים בתוכנת אינדיזיין אם הם רוצים להעביר מניוזלטר או ניוזלטר.

איך אתה יכול ללמוד עיצוב גרפי מהנוחות של הבית שלך?

בית ספר סולו פועל למעלה מחמש עשרה שנה ומלמד את כל מקצועות המולטימדיה והטכנולוגיה לתלמידי הייטק אונליין דרך האינטרנט. למרות שהזום גרם לרבים לחשוב שזו האופציה היחידה ללמוד מהבית בשנים האחרונות, סולו סקול עושה לימודים וקורסים מקוונים כבר חמש עשרה שנה ומכין את הסטודנטים לתעשיית ההייטק ולעולם הדפוס. השיעור הוא אחד על אחד, כך שהתלמיד מקבל את כל היחס האישי הנחוץ לו כדי להגיע להצלחה במהלך הלימוד האישי. במהלך השיעור, המדריך מתבונן במסך התלמיד ומדריך אותו כיצד ליצור גרפיקה דיגיטלית באמצעות השפה העיצובית. אם נושא לא ברור, המדריך יעבור שוב על כל חומר הלימוד עד שהתלמיד יבין אותו לחלוטין. בסיום כל שיעור, התלמידים מקבלים מטלות קשות ותובעניות כדי לעזור להם לשפר את היצירתיות ואת כישורי החשיבה הביקורתית שלהם. מכיוון שהם משתמשים בתוכנת מחשב, המפתח בתחום העיצוב הגרפי הוא כולו תרגול, ולכן על הסטודנט לתרגל הנחיות רבות על מנת לשלוט ולהציג מקוריות בלימודים. ככל שתתרגל יותר, כך תוכל ליצור תיק עבודות, שיעסיק אותך ואת המורה האישי שלך לאורך כל הקורס.

האם לעבוד כפרילנסר בעיצוב גרפי והייטק, או כשכיר בחברה מנוהלת היטב?

נוכל לומר לך שאופי המעצב קובע אם תוכל להפיק כסף כשכיר או כעצמאי בשני המקרים. אנו יכולים להודיע לך שעובדים רבים מעולם לא עבדו בעבודה ועובדים בענף זה מהבית. אם אתה רוצה לעבוד בעצמך, אתה יכול לארגן לקוחות על מספר נושאים. עיצוב גרפי אינו רק נישה אחת, ואינו מוגבל לענפי הפרסום והמיתוג. ישנם מעצבים גרפיים עצמאיים העוסקים בתחומי האריזה, הדפוס, האופנה והדימויים. מספיק שלקוח אחד יאמין בך. אתה תקבל את זה דרך שיווק כזה או אחר, וזה יביא איתו שלל לקוחות אחרים. ככל שהפורטפוליו שלך יגדל ויכלול מגוון רחב של נושאים, תקבל הרבה הצעות עבודה בגלל זה.

מהו בעצם הריכוז של לימודי תקשורת חזותית?

לאחר סיום לימודי עיצוב גרפי, תוכל לעבור לקורסים נוספים המותאמים לתעשיית ההייטק. קורסי תקשורת חזותית כוללים הכל, החל מהו אתר אינטרנט ועד איך לפתח אפליקציה. לא ניתן ללמוד נושאים אלו אם אין לך רקע בסיסי בעיצוב גרפי. מכיוון שכל אפליקציה או אתר זקוקים ללוגו, לקוחות מעדיפים להתמודד עם אדם בודד שיכול לפקח על כל ההיבטים הללו. בסופו של דבר, לקוחות חשים פחות כאב כי הם יודעים שאדם אחד אחראי לכל הבעיות הללו במקום להיות קשור לשני אנשים. תקשורת חזותית נחשבת לתחום מרכזי מכיוון שהיא מאפשרת לחברות לתקשר את הנוכחות הדיגיטלית שלהן מכל מקום. כיום, נוכחות דיגיטלית היא קריטית, במיוחד בגלל שעסקי קורונה מבינים שללא אתר אינטרנט או חנות מקוונת, הם לא יוכלו להרחיב את מערך השיווק שלהם לקהל היעד שלהם. קבוצת האנשים שמשתמשת בדברים שכל עסק או ארגון עובדים איתם היא שוק היעד.

מה המשמעות של תיק עבודות כזה, ואיך אני יכול להתחיל לעבוד בשטח?

התיק חושף את האני האמיתי שלך. זה מציין אם אתה מעצב מקצועי או חובב. עסקים או לקוחות בודדים שרוצים ממך עיצוב ספציפי ירצו לראות דוגמאות מהעבודות הקודמות שלך. זה לא יעורר את תשומת לבם אם אתה מחזיק בתעודה או תואר ראשון ממוסד מסוים. הם לא יתחילו איתך שותפות מלאה עד שיאמינו שהתיק שלך והדוגמאות בו רציניות ומקצועיות. כל עוד תיק העבודות שלך מגוון ואינו מתמקד בתחום אחד. תוכל לעבוד בכל תחום. על הפורטפוליו לכלול מאות משרות במגוון תחומים, כגון יצירת גרפיקה עסקית, עבודה בוויז’ואל דיגיטלי, שיווק ופרסום, רשתות חברתיות, בניית קונספט למשרד חדש או קיים ועוד תחומים רבים שלומדים בעיצוב גרפי. . בית הספר נושא באחריות, כמוך, שכן כל הקורס דורש מאמץ מירבי ושעות תרגול אינסופיות כדי ללמוד מהי השפה העיצובית. אתה יכול ליצור איתנו קשר דרך אתר זה או להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו, שפועלת כבר למעלה מ-12 שנה ומונה למעלה מתשעה עשר אלף חברות וארגונים שמעסיקים גרפיקאים חדשים. תהנה לך בצפייה.